Naam:
Foto’s:
1720
Video’s:

Over ons

Frank van Dijck al 30 jaar werkzaam als chocolatier bij chocolaterie Van Ham in Esbeek maar van origine banketbakker.32 jaar geleden zelf leren zeilen op een BM'er in de weekenden voor de duur van 1,5 jaar.Eerste zeilbootje 2010 een Felucca Kornati 606, ligplaats Biesbosch Jachthaven van Oversteeg.Tweede zeilboot 2011 een Neptun 27 Dinette met hefkiel, ligplaats idem Biesbosch.

Derde zeilboot 2015 Bavaria 35 Holiday, ligplaats WSV Den Osse, Grevelingen. Klein vaarbewijs in 2014 gedaan, marifoonbewijs 2015. 2016 Vaarbewijs 2 gehaald en nu veel oefenen en het schip eigen maken gedurende de lange weekenden met als droom en doel over drie jaar (2020) samen met mijn maatje het ruime sop te kiezen

En

Anuschka van Dijck werkzaam sinds twee jaar als Generalistisch hulpverlener bij het Instituut voor  Maatschappelijk Werk te Tilburg. Voorheen werkzaam als baliemedewerkster bij de gemeente Eindhoven. Samen met mijn kapitein leren zeilen op een BM'er en later op de Felucca Kornati 606; de Neptun 27D en onze huidige Bavaria 35 Holiday. Klein vaarbewijs in 2014 gedaan. Momenteel veel oefenen en het schip eigen maken gedurende de vele vrije dagen met als droom over drie jaar samen met mijn lief het ruime sop te kiezen.

Over onze reis

KILCOE

Specificaties Bavaria 35 Holiday

L x B x D : 10,95 m x 3,70 m x 1,85 m

Materiaal:                  Polyester

Bouwjaar:                  1997

Motor:                        Volvo Penta 29 pk (MD-2030)

Ligplaats:                   Den Osse

besturing:                   Stuurwiel

Waterverplaatsing:     5500 Kg

Bezochte landen

Wij hebben 6 landen (3%) bezocht:

België, Canada, China, Frankrijk, Nederland, Verenigd Koninkrijk.